Meditacija, ki ti pomaga zaspati

19.99

Čas trajanja: 15 min
Vodenje: Suzana Trnovšek
Avtor glasbe: Enviro Ambient

Vodena meditacija te popelje v spanec in ti pomaga, če:

– imaš težave zaspati;
– se soočaš z nespečnostjo;
– si v prevelikem stresu, da bi se lahko umiril-a in zaspal-a;
– pred spanjem preveč razmišljaš, premlevaš in se ne moreš umiriti;
– se soočaš s strahovi, ki te naredijo napeto/napetega in prebujeno/prebujenega;
– si preveč prebujen-a in veš, da moraš zaspati pravočasno in se spočiti;

Kaj pravzaprav povzroči težave s spanjem?

Težave s spanjem nastanejo, ko pride do poistovetenja z našim umom. Poistovetenje z umom pomeni, da um poslušamo, mu sledimo, ga ubogamo oz. mu dajemo energijo ne glede na to kaj nam govori (na zavednem in nezavednem ravenu)… Zaradi aktivnega uma telo ostane budno in posledično tudi mi saj telo ne pozna resnice in se obnaša glede na aktivnost uma oz. našega notranjega stanja. Zato je za vstop v spanec na lahkoten način potrebno umiriti um oz. preusmeriti našo pozornost v notranjost telesa kot te preusmerim v tej vodeni meditaciji.

S preusmerjanjem pozornosti v notranjost telesa na način kot te vodim v tej meditaciji prenehamo dajati energijo našemu umu.  Tako lahko naše telo kot tudi mi zlahka zaspimo in zaplujemo v globok, miren in kvaliteten spanec.

Vodena meditacija ti pomaga zaspati v zelo kratkem času. Nauči te kako ustaviti premlevanje, napetosti v telesu, strahove, anksioznosti, skrbi pred spanjem…ki  preprečujejo spanec. Meditacija ti tudi predstavi kako vstopiti v kvaliteten spanec, da se naslednji dan zbudiš spočit/spočita. Glasba v ozadju dodatno pripomore k lažjemu spancu.

Kategorija: